mandag 6. april 2009

Kate Winslet jr?

Av min kjære,søte bestevenninde som er helt skrullete i hodet,har jeg gang på gang fått hørt: Juliee, du ligne på ho derre dama i titanic!
Ikke at jeg tar det som noe negativt, Kate Winslet er jo aldeles nydelig, men jeg for min del kan ikke se likheten, så kjære lesere, kan dere?

I den anledning har jeg mekka litt på paint ( det forklarer den dårlige bilde-kvaliteten forresten ). Så nå må dere synse litt med meg. Syns dere jeg ligner på Kate Winslet?
Over til noe helt annet; Spørsmålsrunden. Dere har faktisk vært flinke til å komentere! Fortsett slik folkens, så får dere en smilende Julie 24/7!
Nå har jeg ikke gjort annet enn å sitte på pc'n å spise godteri i to dager! Nå er jeg lei. Noen som vil ta meg med ut på en luftetur? Der får jeg forresten beskjed om at det er middag, så vi blogges.
NB; IKKE GLEM Å STILLE SPØRSMÅL :D
-Julie

5 kommentarer:

Anonym sa...

Spise sunnere...

Trene mer...

... ... ...

juliee sa...

kjæftn din kim ;¤

Anonym sa...

førr en mobber! : )

Anonym sa...

ser desverre IKKE lik heten

juliee sa...

æveit, føle mæ som et mobbeoffer :(
bra, ikke jeg heller (y)