mandag 30. mars 2009

du esså sur førr da?

Ja, koselig start på uka. Etter å ha hostet meg gjennom natta, sto jeg opp i ni tida og dro bort til Elise. Ble en veldig næringsrik frokost for hennes del - godteri. Men så er det jo Elise vi snakker om. Med tanke på at jeg har fått halsbettennelse for 100 gang så syns jeg at jeg var flink i dag, jeg klarte til og med å stå oppreist.
Så må jeg si: TUUSEN takk til Kim Erik og Elise som sier at jeg ser sur/sint ut for tida. Ja, det er en grunn til at jeg ikke er helt i topphumør, men jeg blir hvertfall mer sint og sur når de sier jeg er det! Jeg er faktisk bare lei. Vil bare bort ei stund, få klarne tankene en stund. Ikke alle lever på skyer.

-Jeg er ikke sånn hver dag, beklager.

Men nok om det. Det er snart påskeferie! Med andre ord: JEG GLEDER MEG! Late dager med å gjøre ingen ting, ah, heaven.
Hva skal du i påsken?
-Julie

Ingen kommentarer: