tirsdag 31. mars 2009

vårball

Først og fremst: GRATTIS MED DAGEN INGERID
Det har seg sånn at det er vårball på Atlanten den 15.mai, og jeg har enda ikke kjøpt kjole. Jeg har sett litt på nett og i butikker ++, men jeg finner absolutt ingen ting!! Jeg mener, det er masse pent, men ingen kjoler som skriker WOW. Siden det er vårball, så vil jeg gjerne at det er litt farger og slikt på. Ikke bare en svart kjole, det blir litt for kjedelig på er vårball, am I right?
Jeg har sett litt på nelly.com, å jeg fant noen søte, så hjelp meg!:
Nr. 1, denne var utrolig søt!
Nr.2
Nr.3, lurer på om jeg noen gang kunne gått med en slik..
Hvilken likte du best?
-Julie

6 kommentarer:

isfasf sa...

nr 2 var drit fin da, men de andre var søt ;*

Hanne sa...

nr 2 suns æ !;-D

Elise sa...

vet ikke helt, var ingen som skriker MIN smak, men nummer 1 og nummer 3 var finest. ja selvfølgelig kan du gå med en slik kjole ;¤

Tina kristin sa...

jeg syntes du kledde 2-ern jeg best da.. ; ¤ menmne ..det er bare mine meninger det ;¤

Runa sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Runa sa...

synes nr.1 var fin jeg ;¤