onsdag 1. april 2009

ohmy, memories for life

Siden dagen min har gått med på å sove,hoste,spise paracet,drikke te med honing, sett på de mer eller mindre håpløse såpeopraene som går på tv'n på formiddagen og bedt til gud (?!!!) om at halsen min bare kan kappes av, så har jeg funnet masse gamle sanger. Altså, det viser jo at jeg har forandret meg en del. Men noen av sangene er jo ganske søte enda. Slenger med et par av de:

Denne er jo søt den dag i dag!

Jeg pleide å tro Cher var en mann.. Blame me?

LALALALALALALALLALA

halå, salut,sivjervo,und haiduck (?)

hohohoo

Virkelig, jeg hadde en fantastisk musikk-smak. Men det fant du vel ut på videoene. Vel, om ikke musikken er så mye å skryte av, så er hvertfall tidene da musikken ble laget noe som virkelig er å skryte av.

Gud, for et saklig innlegg... Tror virkelig jeg bør komme meg opp av sofaen og tilbake på skolen i to dager i morgen, huff. Men gossip girl > cya.
-Julie

3 kommentarer:

Tina kristin sa...

du er ikke den eneste som trudde cher var en mann julie, der har vi vært 2 gitt! ; - )
hun har jo ''manne'' stemme da : o <3

isfasf sa...

3 takk ;)
fyfaen, vi hadde samme musikk smak før ;¤

Astrid sa...

Emilia var klar favoritt hos meg :>