torsdag 2. april 2009

It's complicated and stupid

I min travle hverdag klarer jeg å presse inn litt tid til å blogge. Syns nesten jeg er litt for snill. Ja, jeg er frisk igjen. Hadde virkelig ikke orka en dag til med de dårlige såpeopraene de sender på tv på formiddagene. Torsdager er den beste dagen, for vi gjør egentlig ingen ting. Vi starter dagen med Tysk, eller språkvalg. Jeg og Tina viste våre fantastiske tysk-kunnskaper, siden vi skal ha prøve i morgen. ( Det var det jeg egentlig skulle gjøre jaa... ) Deretter samfunn. Så straight til to timer kunst og håndverk, der vi holder på med et farge-kart eller noe sånn.. (?) Ja, veldig godt innformert, ser du vel.En time musikk, med masse sang og latter fra den herlige klassen min!( Det er unntak, virkelig! ) Så en time utdannings-valg, der vi skal prøve å finne ut hva vi skal ''bli når vi skal bli stor''. Jeg for min del, har allerede funnet ut det, så jeg gjør absolutt ingen verdens ting i den timen. Kommer egentlig an på hva vi gjør. Det minner meg på at i siste timen i dag, viste vi fram ''bloopers'' fra bedriftsbesøket. Jeg kjenner jeg dør av ydmykelse. Neida, den var gøy den, med Mathildes geniale redigering. Skal få henne til å sende meg videoen, så kanskje jeg legger den ut her. Spørs om jeg ikke kommer til å gjøre meg til latter om jeg legger den ut, med slike nydelige fraser som '' Ja, bussn e ein fin plass '' og '' Kjære lærera på- lærer-rommet''. Jeg tenker så utrolig ulogisk. (?) Forresten; til lunch spiste jeg kaldevåtehardebananer. Jeg følte jeg måtte ha med det, bare for å gjøre innlegget mer saklig. Nå må jeg virkelig begynne med de 100 leksene jeg har å ta igjen, pluss at jeg må øve til to prøver. Herligt.
Hilken dag er den beste dagen for deg på skolen?
-Julie

4 kommentarer:

hei sa...

presentasjonen oss da ! hahahahahaha *knis* *knis*

Hanne sa...

må vel bli torsdagen her også, og fredagen ofc ;))

camillalandre sa...

Torsdag :)

Knut sa...

TORSDAG!

Engelsk Fordypning
Vanelig Engelsk
RLE
UTDV
GYM <3
GYM <3

4 Bablings timer & 2 HÆRLIGE timer