fredag 3. april 2009

when you feel departed


Dette er hva jeg har bedrevet i natt, nemlig å skrive saksintervju om hunden min. Er ikke det lite tøft så veit ikke jeg.
Dagen gikk rimelig kjapt, med tanke på at jeg hadde to prøver. De gikk sånn rimelig greit, satser på å ikke bli slaktet.
Etter skolen gikk turen til senteret. Jeg kjøpte meg ny foundation, å jeg og Tina kjøpte oss BigBite. Vi møtte et par festlige folk, og så på litt butikker, og dro hjem. Der hadde mor lina opp med nachos, og stappa i meg mer mat. Jeg sovna på sofaen, og her sitter jeg enda.
Nå har det seg sånn at Elise har dratt fra meg til Oppdal, og kommer ikke hjem før langt uti neste uke, Kim Erik er på lan, Tina er til faren sin og Rebecca er på kino med Runa. Jeg skulle egentlig være med, men hadde verken penger eller overskudd til å dra til byen igjen. Beklager, cuties ;¤
Vi skal til aspøya etter på, så kommer sikkert ikke hjem før i kveld. Blogger mer i morgen, god natt.
-Julie

Ingen kommentarer: