fredag 3. april 2009

konkuranse

Det blir vel egentlig ingen vanskelig konkuranse dette her, men det blir litt gøy å se om folk virkelig kjenner meg så godt som de tror.
Her er greia;
Jeg har en plakat på rommet mitt, med favoritt-artisten min på. På plakaten står navnet hans/hennes, og du skal finne ut hva denne personen heter.
Jeg har til og med lagt inn en liten bit av navnet for å hjelpe dere litt.

Så, tar du utrofdringen? Håper jeg du gjør, for dette er absolutt ikke noe vanskelig!
Kanskje jeg lukter en liten premie til vinneren også? Vi får se hvor flinke dere er til å komentere.
Lykke til.
-Julie

4 kommentarer:

Anonym sa...

Avril Lavigne <3 ok.. er ikke helt kean på henne da :P Hører mest på Techno og Pshymphonic Metal x'D

iselin sa...

avril :p

hei sa...

avril lavigne ( skrev jeg rett ? )
garantert :D

camilla landre sa...

Avril Lavigne