lørdag 4. april 2009

you still keep fading away

Jeg sto opp relativt tidlig for å være meg, kl 1300! Jeg er nesten litt stolt, trodde jeg skulle sove til hvertfall tre! Men neida, var ferdig dusjet og ordnet til kl. 1400. Jeg,Celine og Camilla dro til byen der vi møtte Rebecca. Kim og Elise kom senere. Vi prøvde kjoler og sko, siden det snart er vår/sommer ball. ÅGUD, som jeg gleder meg!! Det skal bli råbra! Anyroad, jeg og jentene dro og tok solarium, mens Kim dro hjem og spiste. Ja, jeg fikk faktisk skille! Det er helt utrolig, tror det er noe som skjer ca. en gang i jubelåret. Okei, kanskje ikke så skjeldent, men det er pretty close. Vi dro hjem til Rebecca en stund, så til kunstgress der jeg eide alle med de fantastiske fotball-skillsene mine, men de snakker vi ikke mer om, jeg mener - folk kan jo bli sjalu. Vi dro hjem til Kim en liten tur. De andre jentene dro hjem, mens jeg ble igjen en liten stund. Min søte pappa kom og hentet meg i ellve tiden, og her har jeg sittet siden. Dette var vel utrolig spennende, eller hva? NEI. Kanskje noen bilder vil hjelpe litt. Jeg slenger meg med på en slik utfordring-sak. Feel free to join me.
-A picture of you doing something you love.

- A webcam picture of you.

- A picture of you on your birthday

- A picture of you making a goofy face at the camera

- A picture that makes your heart hurt.

- A picture that makes your heart smile.

- A picture with your best friends.
- A picture of you doing something clever.

-A picture of one of the best nights of your life.
- A picture of a time in your life that's over, but you wish it wasn't.
- A picture of you truly being yourself.

- A picture of you very drunk.
- A picture of a time when everything was changing.
-A picture of you with someone you truly love.
- A picture that describes how you'd like to spend every day.
-Julie

4 kommentarer:

Astrid sa...

tror jeg slenger meg på utfordrings greia så snart jeg blogger igjen, for det har seg sånn at jeg for kvelden er finito med blogginga ;>

juliee sa...

hah, er bra astrid ;>

Ingrid Elisabeth sa...

Likte det bildet av deg, Hanne, Siv og Synne. Savner faktisk mandagene med dere :-D

juliee sa...

naaw, savner røde kors jeg også, ie :D