fredag 10. april 2009

Cause I was born to tell you I love you

For det første: Jeg fikk en e-post der jeg fikk spørsmål om hvorfor jeg har engelske tekster som tittler på innleggene mine, og grunnen er at de er deler av sangtekster. Jeg tar utdrag av teksten på sangen jeg hører på når jeg skriver og bruker det som tittel.
For det andre: Beklager den dårlige blogginga, men jeg rakk ikke å skrive før jeg dro til Rebecca i går. Endte med at jeg overnatta, og det ble en lang natt med masse snakking og kos. Siste gang jeg så på klokka var den fem. Mora til Rebecca var inne å vekket oss minst tre ganger før vi endelig dro oss opp av sengen klokken tre. Vi brukte lang tid på å ordne oss, og dro bort til Kim Erik. Vi gjore egentlig ikke så mye der, guttene + Rebecca spilte CS (?) mens jeg satt å lata som jeg viste hva de snakket om. Er det bare jeg som ikke skjønner greia med CS? Vi stakk på mix, så tilbake til Kim. Pappa hentet meg i ellve tida, og her har jeg sittet siden. Legger med noen bilder, følte at dette ikke ble noe komentarvennlig innlegg fra min side, men jeg har nesten ikke sovet i natt, så hva ka dere egentlig forvente. Kos dere.









-Julie