torsdag 9. april 2009

young heart for love, not heartache

Jeg merker jeg er blitt veldig usosial denne påsken. Det er herlig. Eller, egentlig ikke, men likevell, om du skjønner. Jeg tror virkelig jeg trenger en pause fra alt stresset, så da er ikke dette en passende anledning? Jo, jeg vil si det. Det har vært herlig vær i dag, hvertfall såvidt jeg har fått med meg. Tolv grader og sol sier vi ikke nei til. Skulle egentlig til byen i dag, men vet ikke om jeg gidder egentlig. Jeg tror også vi får besøk av onkel + søskenbarn i dag. Jeg hørte noe snakk om det i går, men er ikke sikker på om det var i dag.
Anyroad, jeg har lagt ut to nye meningsmålinger borte der en plass ------------------->
Ikke glem å stem, og om du har en annen header til meg, så er det bare å gi meg beskjed.
Jeg fikk en søt mail fra en søtsøt leser her i går, og jeg følte at jeg måtte dele den med dere:
Hei Julie,
Jeg må bare få si at jeg er avhengig av bloggen din! Jeg oppdaterer den hele tiden for å se om du har skrivd noe nytt! Jeg holdt på å dø da du tok en pause fra blogginga. Men heldigvis så kom du tilbake etter kort stund. Jeg vet jeg har vært utrolig dårlig til å komentere, men jeg lover at jeg skal blir mye bedre. Du skriver utrolig bra, og jeg håper virkelig dette er noe du fortsetter med, for dette kan du utrolig godt. Skulle så absolutt ønske jeg kunne få treffe den en gang i virkeligheten, om det lar seg gjøre. Du virker som en jordnær person, med mer i tankene enn utseende,sminke,fashon ++
Fortsett like bra som du gjør nå, Julie. Jeg er helt facinert over måten du skriver på!
~Nora Marie

Jeg setter virkelig pris på de positive tilbakemeldingene jeg får, og tusen takk!
-Julie

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nora Marie 9D AUS ??

juliee sa...

nei, tviler ;p

nora marie sa...

Nei, jeg bor i Trondheim, anonym :)