mandag 20. april 2009

dritt

Jeg tror jeg kommer til å ta en pause fra bloggingen. Med hensyn til både kjæreste, familie og venner så har jeg andre ting og tenke på en bloggen for tiden. Alt er egentlig bare dritt, og da frister det vel egentlig ikke å blogge. Dette blir ikke i en kort periode, slik som forrige gang, heller på kanskje et par måneder, til jeg har fått orden på livet mitt igjen. Ting har vel kanskje virket greit, slik som jeg har vist det, men ting har egentlig bare vært helt jævlige i det siste. jeg har ikke hatt det så bra, og derav den dårlige blogginga. Tro det eller ei, så har jeg et annet liv enn bloggen - uheldigvis. Men jeg kommer til å følge med på de andre bloggene jeg leser, så for all del - fortsett folkens! Kos dere videre, så snakkes vi :)
-Julie

1 kommentar:

nora marie sa...

Håper virkelig ting ordner seg for deg Julie, og at du kommer fort tilbake i bloggingen. Lykke til videre. Jeg lover deg at alt kommer til å ordne seg! :)