mandag 20. april 2009

kanskje du behøver noen som trenger deg?

Beklager dårlig blogging. Jeg føler ikke for å forklare, grunnet personlige grunner.
Nok om det, jeg og Rebecca lå over til Camilla fra lørdag til søndag. Det var en kjempe koselig kveld! Blir det alltid med jentene mine. Vi spiste taco, tømte i oss 4-5 liter brus og hadde vel sånn ca. 1000 latterkramper. Gøy var det! Vi var ute og tok noen bilder også, så jeg tror de kan forklare litt bedre enn med ord.











I dag dro jeg over på nordlandet rett etter skolen for å hente bikkja, siden mor skulle på jobb, og ikke ville la han være i den lille leiligheta alene. Jeg har egentlig ikke gidda en drit i dag, og jeg har heller ikke planer om å gjøre noe. Tror ikke jeg har overskudd til trening, igjen på grunn av personlige grunner. Tror jeg skal stikke bort på ica å kjøpe meg oreo å benke meg på sofaen.
-Julie

1 kommentar:

nora marie sa...

Søte bilder, pene alle tre :)