onsdag 15. april 2009

Face your fear. Accept your war. It is what it is

Slik som mange bloggere så har jeg lest Regine Stokke sin blogg. Regine er ei utrolig tapper jente! Hun har diagnosen MDS/AML, altså kreft. Jeg klarer ikke å holde tårene tilbake når jeg leser innleggene hennes. Jeg syns det er helt forferdelig! Her sitter jeg å klager på at jeg ikke har nok hårspray eller mangler en topp! Herregud, hvorfor skal det være så sykt urettferdig?! Jeg blir ordentlig lei meg på Regines vegne, og ønsker henne all lykke til! Du er en sterk jente, og jeg unner deg alt godt!

Vi hadde det litt gøy etter gymmen i dag. Dere skjønner, Melissa likte ikke t-skjorta si, så da skulle jo selvfølgelig ødelegge den, ikke noe tvil om. Uansett, dere får dømme ut i fra videoene. ( Btw; Drittbra kamera, Mathilde ;p )

Med tanke på at dere kanskje har fått hørsels-skader etter Marianne Waagans utrolige skrik, så beklager jeg på det sterkeste. Men nå må jeg kommemeg tilbake til Jehovas vitner og Den Forente Familie, WOHOO!

-Julie