fredag 17. april 2009

There's something in your eyes, is it just me, or is it gold?

Bare for å meddele dere: IL GOMA VANT ÅPNINGSCUPEN 09! OHYEAH. Ikke at jeg er sjokkert, jeg mener, vi er goma! Neida, jeg bare tuller. Vi vant alle kampene, og alle jentene jobbet utrolig bra! Er sykt stolte av dere, jentene mine! Vi scoret 16(?) mål og slapp inn et! Jeg er storfornøyd, og slenger med noen bilder av noen herlige folk.



oh, no, you did'nt!!

love you honey

naws, cuties


aaw

> elsker henne

supersøte

Det var et fantastisk fint bilde, om jeg får si det selv!

Nå har jeg så alt for lite å gjøre. Skal bare være hjemme i dag, gidder ikke no stress. Har lovt mamma at jeg skal se en film med henne senere, siden det er siste kvelden før hun flytter. I morgen skal jeg og Rebecca ligge til Camilla. Blir dritt bra! Gleder meg!
Planer for helga?
-Julie

Ingen kommentarer: