fredag 17. april 2009

ikkeno tittel i dag

Noen gang følt at du har det bra, men det er noe som mangler? Det er på en måte slik jeg har det nå. Jeg er glad, trist, sur, forbanna og lykkelig om hverandre. Jeg har det egentlig bedre enn jeg noen gang har hatt det for øyeblikket, men det er en ting som mangler, og jeg aner ikke hva! Eller, det er ikke noe som mangler, men jeg klarer bare ikke å beskrive det på en annen måte. Det ene øyeblikket kan jeg være dritt lei av alt og har mest lyst til og greve meg ned å dø, mens andre ganger har jeg det helt fantastisk bra, og kunne ikke ønsket og vært noen andre plasser. Og ikke kom her å si at dette er PMS, for om jeg har PMS så er jeg bare forbanna. Jeg har til og med fått hørt at jeg forandrer humøret mitt hele tiden. Jeg har tenkt at kanskje det ordner seg etter at moren min flytter ut, men hun er da praktisk talt flyttet allerede. In fact, hun holder på å flytte over møbler as we speak, og drar for godt i morgen. Jeg er omringet av alle disse herlige menneskene, så føler jeg meg på denne måten? Sånn skal det jo ikke være. Jeg har alle disse folkene som støtter meg, og hører på hva jeg har å si, og hjelper meg uansett, så jeg skjønner ikke hva det er. I dag så var jeg trist fordi det var siste dagen til Hanne på Atlanten, så fordi Elise besvimte, så var jeg bare trist for noen grunn, så plutselig ble jeg i dritt godt humør, og fikk en masse energi. Herregud, hjelper det å si at jeg sitter i et mørkt rom helt alene nå eller? Emo-timeeee.
Forresten så er jeg litt trist for øyeblikket fordi hunden min, Picasso, er blitt syk. Eller, ikke syk, bare gammel. Men trist er det lell, og han kommer mest sannsynlig til å dø i løpet av kort tid. Er utrolig trist, fordi jeg har hatt han helt siden jeg var fire, altså i ti år! I løpet av ti år så er det jo selvsagt at jeg knytter meg til bikkja! Han er som min tobente bestevenn, og jeg kommer til å savne ham, noe så sinnsykt!

gullet mitt

-Julie

3 kommentarer:

Astrid sa...

SKJØNNER AKKURAT HVORDAN DU HAR DET!
fyfaen jeg har hatt sånne humørsvigninger helt siden jul føler jeg, og det værste er at det går utover andre :S

nora marie sa...

Huff, synd med hunden din Julie :((

Anonym sa...

du er ikke den eneste med sinnsyke humørsvigninger hvertfall! kan sette meg ned å grine for ingen verdens ting ;) you are not alone, dude