mandag 13. april 2009

tonight we gone switch up I’ll do you you do me

Siste dagen i påskeferien. JEG GRINER! Jeg er så lite motivert på skole nå, at det skulle ikke vært lov! Når jeg tenker over det, så har jeg ikke gjort ferdig krl prosjekt som skal være ferdig i løpet av uka.. Ojshit. Så, om du har noe fakta om Den Forente Familie til meg, så ta kontakt!
Anyroad så blir det vel egentlig litt godt å gå tilbake til hverdagen igjen. ( Det sier sier jeg vel ikke når jeg står opp klokka seks i morra tidlig, nei.)
Akkurat så så forbanner jeg meg over linsene mine. De vil absolutt ikke sitte der de skal, og når de først gjør det, så tar det to sekunder, så mister jeg dem ut av øynene! Jeg vil ha laser opperasjon, NÅ! Gidder ikke vente fire år til. Eneste som kommer til å skje, er at jeg får enda dårligere syn, så de kan like godt bare operere meg nå! Om du ikke har linser/briller så burde du virkelig være takknemlig. Du kan se alt like klart uansett, men jeg må ha noe forran eller på øynene for å kunne se noe i det hele tatt. Tenk, det kan hende jeg aldri kan se noe klart igjen, uten hjelpemidler. Noe så simpelt som å kunne se er vel noe du tar for gitt? Tenkte meg det.
Dette ble vel et ganske så random innlegg. Dere får ha en fin dag vidre, nå skal jeg finne harde fakta om Den Forende Familie på nett. Spennende.
Har du nedsatt syn?
-Julie

6 kommentarer:

Amanda sa...

Har ganske så bra syn jeg :)

camilla landre sa...

Jeg er ikke ferdig med rle leksene for 2 uker jeg strever. så må sikkert gjøre rle for 3 uker i den uka her;s,hva skalvi med rle egentlig ?

juliee sa...

amanda: lucky you!
camilla: alle oppgavene fra hele kapittelet, hah, har ikke begynt en gang jeg :D

Knut sa...

jeg & elias & espen har Om Den Forente Familie xD

Knut sa...

jeg & elias & espen har Om Den Forente Familie xD

juliee sa...

haha, da kan du vel fortelle meg hvem grunnleggeren er da, knut? :D